I morron......

eller rättare sagt idag, med tanke på tiden, är en stor dag för hela familjen!
Vi har bestämt att Max ska läggas i egen säng i eget rum om kvällarna....
Det funkade jättebra en period förut, men föräldrarna slappade till sig och under minst ett halvår så har Max huserat mellan, på, under, överallt i vår säng. Han ligger som en propeller på nätterna i vår 160-säng och nu är han så stor att det är ohållbart! Jag tycker att det är jättemysigt att ha honom hos oss, men jag sover mycket bättre med mer plats.

Nu har Max under detta halvår utvecklat en mycket bestämd sida, så ikväll blir det kanske protester, tror det blir jag som nattar honom då J gjort det 2 kvällar i rad. Jag ska inte ge efter, jag ska inte ge efter, jag ska....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback