Tack tjejer!!!!

Vilken kväll!!!!!! Tack underbara Ullis, Ann, Åsa, Annsofi, Kattis och Helen!!!!

I går kväll stog mina två systrar och mina bästa kompisar helt plötsligt på trappen finklädda och glada.
Jag fick en motorcykelhjälm i handen och orden: Du har 10 min på dig att packa kläder du vill ha på dig ikväll och smink m.m.
Efter 10 min kom min lillasyster Annsofi glidandes på sin HD, och jag hoppade på mot okända äventyr...

   

Vi åkte hem till Ann, jag duschade, snyggade till mig, drack drinkmästare Björns goda drinkar.
Senare bar det av till Lotsen, vi käkade god mat, drack och dansade. Natten avslutades med en fyllehungerkorv på Nyköpingsbro. Kvällen var toppen! Tack igen guldtjejjor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback