oväntad shopping...

57901-86
Bilder: privata och
EM

I morse när jag slutade jobbet hade jag fått i uppdrag att åka till den stora järnhandeln i stan för att köpa kablar till installationen av bärgvärmepumpen som ska ske nu till helgen. Jag fyndade då dessa ljusstakar för endast 19:-/st! Passar perfekt att sätta ett av mina favoritdoftljus, Clean Cotton från Yankee Candles.   Det doftar så gott, nytvättade kläder.
Åkte sedan till EM och provade en stol jag sett på nätet, stolen Julie. 
De var supersköna att sitta på, så de kommer snart att pryda sin plats i mitt kök!

Kommentarer
Postat av: Vicke

Vad snygga ljusstakar och stolarna måste jag kolla in på EM är ute efter nya matstolar till vardagsrummet de här var jättesnygga:)

Postat av: Angelica

Vilka snygga ljuskoppar! Riktigt fina! Jag har massor såna hemma men inga som de! Såna stolar skulle jag vilja ha till ett passande bord... Det suktar jag efter nu! De ligger högt upp på min vill ha lista! Snyggt collage! Trevlig blogg!

2006-10-09 @ 22:06:21
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: saravillfara

Vilken härlig morgonshopping!
Ljuset är jag nyfiken på, om jag inte är helt ute och cyklar så har Husmusen också kommenterat just det där ljuset med samma förtjusning.
Jag ska nog sätta span på ett likadant själv, och se om jag gillar doften lika mycket, om jag nu hittar något att inhandla.
Skitfräck stol, och snygga ljuslyktor!

2006-10-09 @ 22:36:52
URL: http://saravillfara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback