Vuxentest!

Hittade detta hos frusandra måste se hur vuxen jag är...

Jobb (1p) - Ja
Visitkort (1p) - Ja
Konferens (1p) - Nej
Bor hos föräldrar (-2p) - Nejnej
Vara sambo (1p) - ja
Vara förlovad (1p) - nope
Vara gift (2p) - nej
Skild (3p) - nej
Äga villa (2p) - Ja
Ha en bil (1p, kombi + 1p) - Ja, kombi!
Hund (1p) - Nej
Lån (1p) - Ja
Gemensam ekonomi (1p) - Absolut.
Pensionsspara (1p) - Japp
Storhandla (1p) - Jodå
ICA-kundkort (1p) -Ja
Använda rabattkuponger (2p) - Gärna!
Äga hushållsassistent (1p) - Såklart!
Äga diskmaskin (1p) - Jojo
Dubbelsäng (2p) - Japps
Ha julgran på julen (2p) - Ja, självklart!
Gråa hår (1p) - Hmm, ja det har jag under färgen.grrr.
Celluliter (1p) - Jo...
Prenumerera på morgontidning (1p) - Ja
Lösa sudoko (1p) - Nej
Välja att inte svara i telefon (2p) - Är för nyfiken...
Putsa fönster (1p) - Ja, men alldeles för sällan!
Svampplockning (2p) - Ja.
Långfärdsskridskor (1p) - Nope
Parmiddag (1p) - Mycket trevligt.
Vinprovning (1p) - Nej.
Danskurs (1p) - Nej
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) -Oja
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Nej, är nattuggla.
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Ja, absolut.
Spela Bingolotto (1p) - Väldigt sällan.
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Nej
Ha höftproblem (1p) - Ja, fniss, låter ju asgammalt, men har lite besvär efter graviditeten?
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Skulle kunna göra.
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Jadå.

!0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt...
Över 25 p - Nu är du där


Hmm, jag fick 35, och jag som är så barnslig...

Tillägg: Hade räknat fel, bara 33 poäng hade jag. Viktiga saker, vill inte verka jättevuxen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback