Nu buzzar jag!

Jag har gått med i Buzzador! Det går till så att man är med i kampanjer, får hem gratis-saker i brevlådan och ska sedan utvärdera detta.
Jag blev utvald att vara med i Extra-kampanjen så här om veckan fick jag ett paket fyllt med Extra Pastiller i lådan.
Här kommer min utvärdering:
image438

Liqorice/Lime:
Uuurk!! Smakar rengöringsmedel!
Betyg 1 av 5.

Cranberry/Lime:
Mummms! Smakar ljuvligt, en klar favorit!
Betyg 5 av 5.

Green Mint:
Smakar stark mint, Ok.
Betyg 3 av 5.

Dragonfruit.
Söt och god, helt Ok.
Betyg 4 av 5.

Salty Liqorice:
Underbart god för en lakritsälskare som mig!
Betyg 5 av 5.

Vill du också vara med i Buzzador och testa saker helt gratis?
Klicka här på länken och anmäl dig!
Till Buzzador!

Kommentarer
Postat av: Lykke

jag är också med i Buzzador. O precis som du gillar jag Cranberry/Lime men tyckte att Licorice/lime var uräcklig :-)

Postat av: Linda

Jag är också med på det där. ÄLSKAR lakrits och dragonfruit. Sämst tycker jag om cranberry/lime och green mint. Alla som fått prova tycker sämst om green mint, så den är ingen höjdare direkt. Lakrits/lime tycker jag är helt okej!

2007-04-06 @ 23:31:07
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback