Tingelingeling och tåget går...

Länktåget tuffar förbi här hos mig också, tack söta Sara för det!
Jag har valt ut tre favvo-bloggar som inte finns med ännu, så här kommer det:

Start copy
1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett kort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen.
2. Ta listan under ♥Mina 3 tillägg♥ från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken ♥Originallistan♥. Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.
3. Lägg själv till max 3 st bloggar under ♥Mina 3 tillägg♥
4. Kontakta de som du har lagt till och be dem göra samma sak.



Mina 3 tillägg :
Spets och snor: Underbar blogg i lantlig stil.
Under Solen:  Susannes blogg, en av de bloggar jag följt längst, härliga illustrationer!
Kitchenbloom: En av mina största inspirationskällor när det gäller inredning, Sagas hem är bland det finaste jag sett!


Orginallistan
Millans Bak: Mycket gott
Miss Sophie: En förvirrad Höna
Dolcevita: tjejsajt
Äta bör man: godmat
Cutwalk: frisyrblogg
Frisörguiden: frisyrer
Manligt
Carolangel: blogg om allt möjligt
Christina: skriver om mat , kryddor, örter: Har hur många fina och goa´ recept.
Annelie: skriver om allt möjligt. Livet, familjen, fina matrecept.
Carina: skriver om utbildning, pyssel-allt möjligt.
Livet efter: Skriver om livet före och efter hennes ögonsjukdom
beckfjall1: Föredetta missbrukare som skriver om sitt liv idag
Sussibussi: Fyrabarnsmor som skriver om sin vardag
Theas rum : Tvåbarnsmor skriver om inredning och sin vardag
Whiskeyochchampagne : Skriver om allt från sitt vackra hus till barn och mat
Hannajos : Trebarnsmor som älskar kläder, brottning och inredning
Mariakoden: mycket humor från stort hjärta och mycket snyggt att se på.
Medaljongen: härlig inspiration från ett smakfullt hem, där rara Maria med familj bor.
Kol och krita: snygg blogg med fina inspirarande bilder som ofta är helt i min smak.
Tinaminastina: En trebarnsmamma med ett härligt hem, varm och närvarande.
Cina med mera: Småbarnsmamma med pyssellust, har två härliga killar som gärna är med på kort.
Petra: Generös med bilder på sig själv och familjen.
Fridasfunderingar:sportintresserad, skriver om vardag och inredning.
Vardagslycka: Skriver om inredning och familjeliv!
Karro :Nybliven bloggare som gillar inredning, barhäng och laga mat
Perlan: Inspirerande blogg som uppdaterar ofta och bjuder på fina bilder! Pernilla är en glad o go bloggkompis!!
art[e]fact: Blogg som ger mersmak vad gäller design och konst på ett personligt vis!
Saravillfara: Inredningsblogg som man blir beroende av!!
Mina rum: Erika från Skellefteå bloggar om hus och hem och familjeliv. God smak har hon, och ett väldigt fint hus verkar hon bo i :)
Bus i hörnet: har underbara små barn som håller henne sysselsatt dygnet runt. Lilla C är känd för sina fantastiska uttalanden och förtjänar en egen citatbok.
Vera med flera: mysig tjej med många aktiviteter på bloggen, ett måste varje dag.

Slut copy

Kommentarer
Postat av: Camilla

hej! Tack för titten...första gången jag är här så jag kikar vidare...tutut!!:)

Postat av: Stina

Det går många tåg, tror jag. Kram Stina

2007-04-11 @ 17:50:32
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Helena

Utmaning antagen...

2007-04-11 @ 21:17:42
URL: http://spetsochsnor.blogspot.com
Postat av: saravillfara

Vad bra med nya surftips!

2007-04-11 @ 22:46:13
URL: http://saravillfara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback