Dags för uppdrag: Hall!

Det är verkligen dags för oss att göra något åt hallen. Det är det första man ser när man kliver in i huset, och det är även det fulaste, mest slitna rummet i huset, och det jag tycker minst om!
Ett stort furumonster till trappa ner i nedervåningen med matchande byrå och köpmandisk, hua!! Det är så fult!

Vi ska riva ut lilla toan som ligger i anslutning till hallen, öppna upp väggen och bygga väggfast sko och klädförvaring där, så vi får bort det från hallen, golvvärme ska in, klinker ska läggas, furutrappräcket från hell ska målas, tapeter ska klistras upp osv..

Vi ska inte börja riktigt ännu, vi har en 30-års fest inom ett par månader, så det blir efter den. (Själv hade jag velat ha det klart till dess, men nu vill sambon vänta till efter, så jag ger mig)

Men nu håller vi på med planeringen, färgerna kommer gå i vitt-grått-svart. Fondvägg är det jag börjat fundera på och dessa fyra tapeter från Eco har jag fastnat för, gillar dom alla fyra.
image541

Kommentarer
Postat av: anne

Roligt! Att få planera och drömma, och så småningom bygga :) Tapeterna var ursnygga! Gillar också alla! Svårt. :)

Postat av: anna,a

Åhh, vad spännande. Ser fram emot att följa planeringen:)
Gott nytt år!
Kram anna.a

2007-12-31 @ 09:51:17
URL: http://dromhem.blogg.se
Postat av: Sara

Vi har den först i vårt sovrum som fond, mycket snygg!

2008-01-04 @ 22:18:00
Postat av: pia

vi har den sista av dem i collaget i vårt vardagsrum, den är jättefin, kolla gärna in den på min blogg om du vill se?! kram

2008-02-06 @ 13:27:34
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Ragnarstina

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-08-29 @ 12:29:29
URL: http://ragnarstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback