Det funkar inte.

Mäh! Jag kan inte ladda upp bilder idag, nu strular datorn med mig, och jag blir trött och kinking!
Jag skulle göra mig till och göra ett inlägg när jag är uppe, sover idag då jag jobbade inatt och jobbar natten som kommer.

Just nu har vi fullt upp på jobbet. Jag står ju i receptionen på
detta ställe på nätterna, och då vi har Andra Chansen i Nyköping i helgen så vimmlar det av Mello-folk på mitt jobb, tjohoo!
Det är roligt för ett schlager-freak som jag, men jag försöker hålla en proffsig image utåt, men egentligen vill jag bara studsa och peka, "där är hon, där är hon"   ( Ja.... jag bor på landet!)


Näpp, nu ska jag gå å sova några timmar till, ZZzzz....

Kommentarer
Postat av: EVA

Wow så kul att träffa alla schlagermänniskor...hihi !
Har också problem med nya bilder...

KRAM EVA

Postat av: Pernilla

hahaha.. Du det hade jag med gjort.. Hoppat och studsat och sett allmänt dum ut! :)
Spännande jobb du har! :)
kram

2007-03-01 @ 13:24:50
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Elenore

Va kul med flera nattisar bland blogg-folket :-) Själv så har jag bara jobbat några veckor, så än har jag inte haft några så där kuliga gäster ;-)

2007-03-03 @ 22:49:05
URL: http://hubbis.blogg.se
Postat av: Lillebror

Schlagerfjant... *ler* kramen

2007-03-05 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback