Studsmatta och kalsonger

Idag har vi en mysdag Max och jag. Han är ledig från dagis och jag ledig från jobb, nästan i alla fall.
Vi ska åka in till stan och handla kallingar och en studsmatta. Vi firar nämligen att stora killen är helt torr på dagarna nu, det gick supersnabbt. Två dagar har jag tagit hem tvätt fån dagis,annars har det gått helt utan olyckor.
Så idag ska Max få köpa kalsonger och vi ska köpa en liten studsmatta, en sån liten som funnits ända sedan 70-talet. Han har tjatat länge om en sådan och nu ska han få det. Sen blir det en trerätters på McDonalds med, Max favoritrestaurang :)
image616

Kommentarer
Postat av: Solan

Det är lilla Maxen vär, en mysdag med mamma och sen på Macis. Vad duktig han är.

Jättekramar från Mormor

Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Vilken kul titel på inlägget och så fint kollage. ha en finfn helg! :-)

2008-04-18 @ 12:23:55
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se
Postat av: Perlan

Låter helt underbart! En sån mysig dag ska jag ha med dottern imorgon!
Ha en mysig fredagskväll nu!
Kram

2008-04-18 @ 20:20:26
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Ann-kristin S

Så duktig han är och värd en precent :)

2008-04-19 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback