Vi fortsätter i köket...

Vi håller ju på med en liten light-renovering i köket, och då menar jag mycket light! Men nu har jag gjort i ordning kaklet. Vi har ett brunsvart mönstrat kakel med stora blommor på, och fogarna var gula, inge snyggt alls!!

Jag köpte helsvart kakeldekor och vit fogfinish, vipps! Ett superfint kakel! Jag har öven beställt kakeldekorer med prickar på från
favoritsaker.se men jag har inte bestämt mig ännu ifall jag ska använda dem..

Bilder kommer på resultatet när köket är klart.
image549

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan tänka mig att det blev stor skillnad, hoppas på bilder sen :) Kram Sandra

Postat av: Anne

Spännande, tänk vad man kan göra med enkla medel. Ska bli kul att få se resultatet.

2008-02-04 @ 17:02:03
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Johanna

Va kul! Ser fram emot att få se bilder på resultatet!

2008-02-04 @ 19:18:14
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Hejsan! Det kan nog bli snyggt med sån kakeldekor. Vi har funderat på att beställa sånna länge men det behövs så många samt att vi vill ha härdat glas så småningom. Ska bli kul att se hur ni får det. :)

Trevlig helg!! /Malin

Postat av: Linda P

Så tjusigt!! Kul att kunna ixa till lite light ibland. Ett tips: Inga starka rengöringsmedle på fogfinishen, då försvinner den igen. *Hälsar en med erfarenhet* ;)

2008-02-10 @ 18:21:10
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback