som en klubbad...

Jag är så trött på kvällarna!! Jag som jobbat natt i många år förutom det senaste året har alltid varit en nattuggla med litet sömnbehov. Men det har ändrat sig kan jag tala om, och det bara i en handvändning! Tills för ca två veckor sedan så la jag mig sällan innan 01, inga problem, la jag mig tidigare kunde jag inte somna. Nu vill jag inget hellre än att krypa ner under täcket, har lagt mig vid 22-tiden, somnar direkt, på 2 sek, och snarkar gott hela natten.... Vad har hänt? Är det åldern?!? Fan jag är ju bara drygt 30, var ska det här sluta???

Nu ska jag hasa mig in till sovrummet innan jag slår huvet i tangentbordet och snarkar här hela natten. Natti natti!

image617

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Nu är småborden på plats! Nyfiken hur det blev? Kika in hos mig.. Kram Karin

Postat av: Kristina

Haha, då kan jag tala om för dig att du är inte den enda! Jag är 21 och skit trött på kvällarna jämt. Usch det är så trååkigt ju :)
Hoppas att det vänder för oss! Kramar

2008-04-20 @ 18:52:37
URL: http://xtina.blogg.se
Postat av: Bea

Hihi...ja, men så länge du inte vaknar 05.00 och sätter dig vid köksbordet och löser korsord så behöver du inte ha någon åldersnoja! :-D

Ha en bra måndag!

2008-04-21 @ 07:51:09
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback