Projekt utrensning!

Nu påbörjas projekt utrensning och ordning&reda här hemma! Det som ska organiseras är Klädkammaren, tvättstugan och garderoberna i alla rum. Först ut är klädkammaren. Vi har en hyffsad stor klädkammare som rymmer en hel del        e g e n t l i g e n. Men som det ser ut nu så kommer man knappt innanför dörren. Så idag ska varenda sak plockas ut och det som inte ska vara kvar sorteras bort. En del kläder blir nog traderaauktioner av, en del får åka hem till lillkusinen, en heeel del kastas och resten, det som ska vara kvar, ska organiseras upp i förvaringslådor av olika slag.


så här vill jag att det ska se ut efteråt. Bild från
IKEA

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Visst är det härligt att få rensa ut.Jag håller på lite titt som tätt och det blir så bra.Lycka till

Postat av: Rebeccas.se

Jag håller också på och organiserar, fixar och höstpiffar här hemma. Är så skönt efteråt!



2008-08-24 @ 20:37:06
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Jenny

Åh, vad väl jag känner igen det där...

Har haft som projekt att rensa ur garderoberna några månader men jag gör ett ryck, sen glömmer jag bort det.



Lycka till!

2008-08-26 @ 17:38:04
URL: http://jenkajenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback