kameraproblem...

...eller rättare sagt kabelproblem har jag!! Jag skulle just sätta mig och föra över lite bilder till datorn från min kamera, när jag märker att det är någon som tuggat på den lilla delen av kabeln som ska in i kameran....
I morse när jag satt vid datorn en stund så lekte Max med den, men inte tusan trodde jag att han skulle bita i den!
Så nu måste jag köpa en ny kabel innan jag kan lägga in fler bilder i datorn....suck!

Jag har kollat runt lite för att komma underfund med hur jag ska bära mig åt för att göra min egen stil på denna blogg, men det verkar som det är mer än vad jag klarar av, då jag inte är så jättehaj på kodning, har gjort hemsida i frontpage under alla år.....

Jag skulle vilja komma på ett sätt att infoga själva bloggen på en vanlig hemsida i en iframe...det går säkert, men jag vetetusan hur.

Nä, nu ska jag surfa runt en liten stund och sedan ska jag gå å lägga mig å läsa i min alldeles färska mama, en mycket bra tidning!

Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback