Vad är ditt bästa inredningstips?

image410
Eget kollage med bilder från Rapid.


Nu vill jag ha ditt bästa inredningstips! Det ska dock vara något som du tillverkat, målat, sytt, målat om, fixat till eller trixat med på något vis.
Det kan vara allt från en ljusstake som fått lite piff till en hemmasnickrad möbel.
Maila bild och lite text till mig senast söndag 11 mars så är du med i en utlottning av limpistol, glitterlim och en bok med massor av fina inredningstips från Rapid.
Jag publicerar sedan utvalda tips på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Spännande, har skickat in mitt nu!

2007-03-05 @ 15:35:53
Postat av: EVA

Då måste jag ta kort imorrn...

KRAM EVA

Postat av: Maria

Nej va tråkigt att jag missade den här tävlingen! Men du ligger garanterat bland mina favoriter nu i alla fall!

2007-03-21 @ 06:54:56
URL: http://www.hos-emen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback