Kiss i sängen o ha det braaa......

Lilleman har varit torr dygnet runt nu ett bra tag. Vi (jag) väcker honom när vi (jag, J somnar alltid i soffan) går och lägger oss (mig!) Han pinkar och sen är han torr. Men i natt så blev det knas, två ggr vaknade jag av att jag var nerkissad.
(japp, lilleman ligger oftast i vår säng) Och då menar jag JÄTTEnerkissad! Mysigt värre... Kan iofs kanske bero på att han hällde i sig ½liter mjölk innan sängdags, hade köpt hem chokladsugrör - succe!

Ikväll blev det inget chokladsugrörsdrickande, vill inte tillbringa halva natten med att bädda sängen.


Kommentarer
Postat av: Petra

Chokladsugrör? Lät spännande!

Postat av: hemmabloggaren

Va! Var hittade du dem?

2008-11-07 @ 20:12:30
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.ccom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback