Jag orkar knappt titta


Ingen har väl missat att Idol är i gång igen. Det är nästintill smärtsamt att se dessa första program med auditions. Jag blir skitsur när det kommer in puckon som bara fjantar sig, jag ryser hela jag när guldkornen kommer fram och jag vrider mig nästan av sämrta när de stackarna som inte begriper bättre ställer sig framför juryn med stora förhoppningar och tar ton... eller ton... det låter fruktansvärt!! Jag tycker så synd om vissa som ser så förvånade och bortkomna ut när de får nobben.  Juryn gillar jag, tycker de gör ett bra jobb och är inte lika snobbiga som jag tyckte den förra kunde vara ibland.

Ska bli spännande att se vad som vaskas fram denna omgång, jag föll pladask för Amanda förra året, så av det jag sett hittills så charmade Delores mig!


Psst! Håll utkik här på bloggen i morgon, då blir det tävling igen :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej, usch, i år orkar jag inte kolla på Idol. de är ju så himla elaka i juryn!

Postat av: m a r i a k o d e n

Jag gillar åxå Amanda.....hennes nya skiva snurrar här hemma!

Tyvärr missade jag idol ikväll...var å sjöng själv med min kör!

Jättekul med den nya juryn tycker jag!

Ha en bra helg!!!

2008-09-04 @ 22:58:12
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad kul med ny tävling!

Varifrån hämtar du din blogginspiration?

2008-09-05 @ 06:53:30
URL: http://junitjejen.se
Postat av: malin S

Juryn har fått mitt gillande i år. De känns mer proffsiga och inte så överspända. Av deltagarna är Bob Dylankopian Lars Eriksson min solklara favvo - vilken röst & känsla !!

2008-09-05 @ 20:34:01
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Jag är väl den enda i hela Sverige som alltid bojkottar Idol, och har aldrig sett ett helt avsnitt... Och med tanke på hur alla förfärar sig så tycks det vara rätt beslut.. ;-) Fast egentligen beror det på att jag inte har tid att se det - har så mkt annat på gång!

2008-09-05 @ 21:44:18
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback