Telefonlist-skoj!


Det här var kul, måste jag med göra :)
Enligt listan i min telefonbok:

Har du kysst nummer sju?
Nehe.. :)  Det är en granne.
Har du träffat nummer nio i veckan?
Mitt gym? Nej, tyvär inte, snorig!
Älskar du nummer tio?
JA! Det är dagis, älskar att dagis finns!
Är nummer elva en sötnos?
Nummer elva är min syrras ganska nya kille, så jag får nog akta mig för att kalla honom för sötnos, men trevlig är han, och söt som en liten sockerbit! :D
Är nummer femton en bästis?
Ja! Helen är en av mina allra bästa vänner.
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Ja, faktiskt. Jag har två gamla klasskompisar i mobilen, Helena G är en av dom.
Brukar du hänga med nummer nitton?
Nej, nummer nitton är min sysslings mamma :)
Är nummer tjugo bra?
JAAA! Älsklingen Jocke är bäst :)
Gillar du nummer tjugosex?
Ja det gör jag. Mange är kul.
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Kompis Malin. Nej, lite osäker på det, sist vi pratade hade hon något på G :)
Hur känner du nummer trettioåtta?
Min syssling Mimmi
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Pappsen! :)
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Stigtomta Pizzeria, vi känner varandra allt för väl, jag har försökt att göra slut, men dragningskraften är för stor... Vi har faktiskt en date idag...


Kommentarer
Postat av: Nina

hihi, vad skojsigt.. den kanske jag snor lite senare idag :)

Postat av: Camilla

Hahaha! :) Det är så jäkla tufft att göra slut med den lokala pizzerian, jag har också försökt. Förbaskat!

2008-09-06 @ 18:18:19
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback