5 saker:

Hittade denna lista på en annan blogg:

Fem saker i frysen, sett ur ett funktionellt perspektiv:
  1. Is, dags att frosta av...
  2. En hel del som borde slängas tror jag!
  3. Isklabbar
  4. Kött till grillen
  5.  Trattisar

Fem saker i min (a) garderob (er):

  1. En garderob med byxor, 8 par som är för små och 2 par som passar men är trasiga....typ
  2. En garderob med underkläder, toppar, linnen, träningskläder, tröjor huller om buller.
  3. En garderob med "finkläder" där typ 70% är för litet. (tänk, om jag gick ner ca 20 kg skulle jag ha en helt ny oanvänd garderob att ha på mig)
  4. En garderob med J:s kläder. (Max har sina i en byrå)
  5. En garderob med sängkläder och dukar.
Fem saker i min bil:
  1. Parkeringsbiljett (jobbet)
  2. Sollbriller
  3. Tvättlappar
  4. Ett par leksaker (tidsfördriv för uttråkad Max)
  5. CDskivor
Fem saker i min handväska:
  1. Läppsmörj
  2. Mobilen
  3. Nappar till Max
  4. Plånbok
  5. Hårspänne

Kommentarer
Postat av: Viktormariam

Very interesting site. I have bookmarked you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback