En enkät.

För första gången på länge!
(det går bra att ta denna.... tala om det så kan jag kolla dina svar oxå :)
Jag tog min hos
Jenny!

Vilken svordom använder du mest?

Helvete
Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6,40
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket, men om det är mycket... skumpa!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, det har hänt.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, en arbetskamrat.

Vad åt du till middag?
Ädelostfylld fläskfilé, steak house fries och bearnaisesås.

Använder du huvtröjor?
Ja, ibland till vardags.

Kan du vissla?
Ja!
Finaste Svenska dialekten?
Gottländska
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Alla som inte snurrar runt runt.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det händer säkert.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen, men jag kan nästan alla i Dirthy Dancing =0)
Sitter som berget efter att ha sett den minst 100ggr som tonåring.

När flög du senast?
-99, till västindien.

Pratar du några andra språk?
Jag pratar engelska varje dag när jag jobbar, kan även pyttelite franska.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nja, inte alltid, men ofta.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har inga, vill inte ha heller.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inte borde, men det är ju gulligt.
Vad har du med dig in på bion?
Godis, dricka och sällskap.

Gillar du att flyga flygplan?
Nej, men jag gillar att resa.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
Gillar du din boendesituation?
Ja, älskar mitt hus, men finns mycket jag vill göra med det.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jaa... jag är ju inte så bra på det där då jag jobbar natt och ibland hoppar över sömnen efter att jag "går av" men jag fungerar inge vidare då. Men jag kan klara mig på 5 timmar/dygn.
Äter du frukost dagligen?
Ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland, men inte alltid.
Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Japps!!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jag försöker, men ibland struntar jag i det. Det går lite i perioder.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja
Tror du på liv på andra planeter?
Ja, absolut, men inget jag går å funderar på.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min käre sambo, han sa idag vid maten, fy vad äckligt det ser ut (Det gjorde det, ädelosten fick ett mycket märkligt utseende) En sekund efter sa Max: äckli äckli. Bra jobbat!

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det vet jag inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ja.. vad säger jag.. Ryck upp dig kanske.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
MissPiggy =0)

Tycker du om att krama folk?
Javisst!
Vad skulle du helst inte göra hos ett förhållande, kyssas eller kramas?
Kan inte välja bort något

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Tror jag skulle tacka ja, man kan ju ändra sig.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
ingen

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
verkligen inte

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Conny


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lånade din enkät!

Postat av: Malin

Vill önska dig ett Gott Nytt År!

2006-12-30 @ 22:34:01
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Postat av: Vicke

Önskar dig ett Gott Nytt År!!

2006-12-30 @ 23:32:37
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Saga

Det var kul att få läsa lite mer om dig :)

Tack än en gång för vinsten i din kalender, det var toppenkul att få följa med den varje dag och tillslut också vinna ett fint pris!
Vill önska dig en riktigt trevlig nyårsafton och ett gott nytt 2007!
Många kramar skickar jag med nyårsraketerna till dig!

2006-12-31 @ 09:57:43
Postat av: Jessica

Jag ska låna din lista...

Gott nytt år!

2006-12-31 @ 10:28:30
URL: http://missla.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag lånar din lista :)

2007-01-02 @ 12:45:01
URL: http://sogorgeous.blogg.se
Postat av: Emma

Har stått emot list-frestelsen hur länge som helst, men nu går det inte längre :)

2007-01-05 @ 09:59:24
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: mandi

Jag snodde denna :)

2007-01-05 @ 20:37:03
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: Eva

Jag "lånade" enkäten och besvarade den på min blog. Tack!

2007-01-08 @ 21:17:07
URL: http://rymmare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback