Hallen

Hallen

Jag vill göra om i hallen. Det är verkligen dags, som det ser ut nu vill jag INTE ha länge till!

Här är mitt inspirationskollage, som jag kan tänka mig just idag, det varierar ju en del ju mer man kikar runt! Detta är lite Asieninspirerat.

Hallmöbel
Stark från Ikea
Två stycken TVbänk Lack som skoförvaring och hylla.
Golv, Maritime Oak från Pergo.
Vita väggar, med en fondtapet från Black&White - Intrade.
Vägglampa med utbytbar skärm från Pid.se.
Ljusstake 3-p från Ellos.
Svart vas och kvistar med belysning, Ellos.
Tygtavla av tyget Bottna från Marimekko.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det där Marimekkotyget har jag sneglat på - det är läckert!

Postat av: Anna

Åhh, du är då en sann inspirationskälla med dina fina kollage och din mycket goda smak...! Vi har en sån där hall som egentligen inte känns som en hall utan mer som ett rum - därför har vi inte så mycket "hallinspirerade" saker där, men nu blev jag bra sugen!

Kram Anna (tacksam vinnare*2 av din julkalender ;) )

2006-12-29 @ 19:22:45
URL: http://filipomamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback