Nedräkningen har börjat

Nu är det 23 dagar kvar till 30-års festen... Kan man gå ner ett kilo om dagen tro? Hade ju tänkt att komma ner till trivsammare vikt till min 30-årsdagen, men får nog inse att jag får gilla läget och supa mig snygg istället! =0)

Förberedelser som är gjorda:
Inbjudningskort - alla utskickade
Alkoholen - införskaffad

Förberedelser som ska fixas:
Ragga ihop tre grillar till
Kolla upp bord och stolar
Handla mat och nonalcoholic dryck
Köpa fest-stass
Höra med kocken Robban på jobbet om tips på smarriga marinader till köttet
köpa papperstallrikar, bestoick, dukar, servetter m.m.
osv osv

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag orkar inte räkna efter exakt vilket datum det är men vi blir ganska jämngamla ganska nära varandra :)

ha en trevlig helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback