favvokillarna

Här är en lista på mina favvokillar, (förutom då de två jag lever tillsammans med...)
Kan inte rangordna dem, då jag gillar dem på lite olika sätt, men det är de som får det att pirra lite extra i magen!

wentworth miller
Världens vackraste man.........vilka ögon!
Wentworth Miller från serien Prison Break

fredrik wikingsson
Fredrik Wikingsson, från 100 höjdare, High Chaparall, m.m.
Så jävla galen, charmig, rolig och otroligt söt!

felix
Felix Herngren, när jag ser honom prata vill jag bara äta upp honom, han är så rackarns söt, och väldigt rolig med för den delen...

57901-11
Mikael Persbrandt, en gammal favorit, och jag gillar honom som fasen!

Där är dom, puddingarna.  Men det finns massor med killar som skulle passa på denna lista, men dessa är absolut gräddan. =0)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej, jag håller helt med dig om Persbrandt och Miller, wow säger jag bara. Yoghurten har verkligen en spännande smak, hoppas du gillar den.

Postat av: ..:: Jenny ::..

... & vart kommer din egen man ;)????

Miller är verkligen ursöt!!!
Ha en skön dag!
Kram Jenny

2006-03-11 @ 08:36:38
URL: http://passionsfrukter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback