Melodifestival

En av årets höjdpunkter! Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken favorit jag har.
Årets charmigaste och mest sevärda bidrag är utan tvekan
Björn Kjellmans - Älskar du livet, jag bara älskar den låten, meeeen det är inget att skicka till Athen, Carolas - I evighet, är helt klart det starkaste nummret, hon har utstrålning den kvinnan!! Sen har jag ju min favorit som jag alltid älskar, Magnus Carlsson - Lev livet, jag gillar honom som tusan, men han har inte den starkaste låten.

Jag tror Carola vinner, men jag hoppas nästan att Kjellman tar hem det, han är en sån härlig människa.

Ikväll ska jag kolla in 4:ans nya serie Rampfeber, det kan nog bli kul. Måste spela in Så ska det låta också, så man kan sjunga med lite.... Peter Settman är kalasbra som programledare tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback