Points, promenader och godisförbud...

så ser min vardag ut en tid framöver!
Jag har viktväktat i några månader nu med resultatet (håll i er) -1,5 kg!! Det ni! Jag hade gått ner 5, men har tuggat i mig dem igen. Då jag har runt 40 pannor att gå ner så gäller det att jag skärper till mig nu om det ska bli något resultat till min 30-års dag som är i sommar.

Så nu har jag godisförbud helt och hållet i 3 veckor, så länge har jag aldrig kunnat låta bli godis, jag ska räkna points, och så har jag mina långpromenader med syster-yster och bästisen. Vi tre brukar gå ut på kvällarna när barnen somnat, och nu vintertid är vi supersnygga med stavar, reflexväst och pannlampa (bor på landet).

Då Viktväktarna i min stad har mixtrat med dagar och tider fram å tebaka och nu bestämt sig för den enda dagen i veckan då jag aldrig kan, så ska jag fixa detta hemma..... Det är världens super mega utmaning för mig som inte har någonsomhelst karaktär/tålamod/diciplin. Men har man bestämt sig så har man!

57901-4
Inspirationsbild!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kämpa på Virre, det går om man ger sig katten på det.( Fast det är svårt, jag vet!)

2006-03-10 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback