Barnsäng

Jag får ingen ordning på Max rum, vill ha mer förvaring...
Han har ett rätt litet rum och som det är nu har han två bokhyllor, en hög och en låg och en byrå.
Det är inga fria väggar någonstans och allt känns bara "ditställt"
Jag funderar på om vi ska byta han säng mot en med förvaringslösning.
Jag har hittat
denna på Ellos och tycker den ser ok ut, men undrar hur den är i kvalitén.. Är det någon av er som har en likadan hemma? Är ni nöjda?

Tips på andra smarta sängar mottages tacksamt!

image451

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har ingen aning om kvalitén på den sängen. Men när vi letade efter loftsäng till Emmie så kunde man se denna på Blocket ibland! :)
Vi är kanon nöjda med Emmies loftsäng som har skrivbord under.. Den är köpt på ILVA. Perfekt för att spara plats! Hon har även backar från Ikea under skrivbordet då hon har all sköns bråte i! ;-)
Kram

Postat av: Anna

Hej!
Vi har denna säng till sonen, köpte den efter att ha letat överallt. Vi är mycket nöjda med den. Monteringen tog sin lilla tid men när den väl var uppe är den stabil och slukar massvis med leksaker. Bra också att sängen har höga kanter runt om.Sonen älskar sin säng!
//Anna

2007-04-21 @ 09:10:55
URL: http://radhusmamma.blogsome.com
Postat av: Kristina

Jag jobbar på IKEA :)
PAX förvaring väggskåp med en resårbotten ovan på :) Där kan du ha hyllplan eller dörrar i skåpen under... många gillar det .

Fin blog du har!

2007-05-15 @ 20:40:17
Postat av: Cissi

Hej!
Vi köpte våran säng begagnad för ett halvår sen och min son älskar den. Den är väldigt stabil,har bra förvaring och inte så hög då man ska bädda.
Den får toppenbetyg!!!

2007-05-25 @ 12:32:29
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: Cissi

Hej!
Vi köpte våran säng begagnad för ett halvår sen och min son älskar den. Den är väldigt stabil,har bra förvaring och inte så hög då man ska bädda.
Den får toppenbetyg!!!

2007-05-25 @ 12:32:29
URL: http://konsthornan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback