Härligt sommarskval på radion

Jag älskar att lyssna på "pratprogram" på radion. Det sitter i sedan min bardoms sommarlov när vi var hos min mormor och alltid lyssnade på RIng så spelar vi och Melodikrysset på radion.

Jag lyssnar fortfarande gärna på det, och (OBS! JAG ÄR BARA 31 ÅR; JAG LOVAR!) löser melodikrysset med mamma ibland. Lyssnar ofta på Karlavagnen när jag lägger mig, de få gånger jag kommer i säng innan midnatt.

Och nu så har
Sommar i P1 kommit igång!
Det bästa är ju nu att jag kan lyssna på programmet när jag vill, jag sätter bara på datorn och klickar igång det, fiffigt värre!
Jag kommer inte lyssna varje dag, men jag har (precis som mormor gjorde) klippt ur listan med sommarpratarna från tidningen och kryssar för vilka jag vill lyssna på =) Nedan ser ni bilder på mina favvosar, vilka är era?

image480

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag och min make löser också melodikrysset och har gjort sen vi blev tillsammans (för 100 år sen) och vi är BARA 30 och 32 år gamla. :) Folk som vågar ringa mellan 10-11 på lördagar får skäll. ;)
Jag ska också ta mig för att lyssna på sommarpratarna så fort jag fått igång mina högtalare till datorn. Mark Levengood är för skön så honom längtar jag efter att få lyssna på. *s*

Postat av: Vildängel

Jag däremot är jättedålig på att lyssna på radio överhuvudtaget - så jag hänger inte alls med i hitlistornas värld osv :)

2007-06-25 @ 12:20:21
URL: http://vildangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback