Får jag presentera...

image522
Mina gurus! Jag tycker de är så bra, dessa damer. När jag sitter och fixar med korrekturer, filer och annat vid datorn så brukar jag lyssna på några olika pratprogram. Min allra allra bästa favvo är
Knattetimmen i P4 Stockholm. Jag bor ju i Sörmland, men det är ju så fantastiskt gjort att man kan gå in på webben och ladda hem programmen i efterhand. Strålande!

Programmet består av lyssnare som ringer eller mailar in och ställer frågor om barn, barnppfostran och föräldraskap. De som sitter och svarar på frågorna är Malin Alfvén, barn- och föräldrapsykolog och Louise Hallin, barnmorska och psykoterapeut. Suveränt program!

Kommentarer
Postat av: Karin/Theasrum

Känner inte till programmet, men jag tittar alltid på Louise Hallin när hon är med i Nyhetsmorgon Tv4 på tisdagar. Gillar henne skarpt. Rak och sund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback