Jag avslöjar mig nu...

Ja, det är inte så spännande som det låter. I våras blev jag medlem hos Viktväktarna för ungefär etthundrafemtielfte gången. Jag har sedan dess haft en annan blogg där jag skriver om min väg mot målvikt men jag har nu bestämt mig för att bara ha denna blogg, som jag haft sedan länge. Så ni får stå ut med lite points-, vikt-, och motionsprat här.

Jag har tillochmed gjort en liten symbol som kommer ligga med i de inläggen så om ni inte är ett endaste dugg intresserde av ovan nämda så hoppar man bara över de inläggen, så enkelt är det

Hur har det gått då?... Jo, sedan jag startade i slutet på mars har jag gått ner drygt 18 kilo! Det är hur skönt som helst och det märks stooor skillnad!! Jag har en bra bit kvar, men nu under sommaren har jag bara försökt att inte gå uppåt igen. Nu i veckan öppnar Viktväktarna upp igen så nu är det full fart igen som gäller.

I morgon är första passet på nya gymmet, dansa Afro... det ni!! Rapport kommer

Kommentarer
Postat av: Weronica

Det var inte dåligt! Heja!

Postat av: Bodil

Wow, 18 kilo!! Vad duktig du är!

2008-08-18 @ 08:24:37
URL: http://ailurophilias.blogg.se/
Postat av: Ann-kristin S

Så spännande att följa med på,hoppas du kan insperera mig också ,har ca 10 kg för mycket runt magen

2008-08-18 @ 09:25:50
Postat av: Bodil

Wow, vad duktig du är. Keep ut the good work. Heja, heja, heja. Kram, kram.

2008-08-18 @ 12:41:13
URL: http://gladjeamnen.blogg.se/
Postat av: Annelie

Arton kilo, jag dånar....

Gud va bra jobbat, blir nästan sugen att testa VV, igen....



Hejhej

2008-08-18 @ 17:35:59
URL: http://annelieskaos.blogg.se/
Postat av: Fröken Tittut

Bra jobbat!

Jag gick som tur är ner de flesta av mina 30 graviditetskilon i våras, för nu blir det inte mycket tid över för motion. Men jag har hittat ett sätt att få vardagsmotion och hoppas det ger en del.

Lycka till med resterande kilo!

2008-08-21 @ 14:00:23
URL: http://frokentittut.blogg.se/
Postat av: PiM

GRATTIS!!!! Jag fundrar oxå på att göra en sån hemlissida & inte berätta för nån (utom de här hemma såklart) att jag faktiskt kanske ska börja på VV IGEN ... BLÄ



Gick våren -07 ner en massa kilo (26 stycken!!!) Men blidde efter lite trista omständigheter sen feb-08 pålagd en del av dessa kilo igen (typ sisådär 12-13 stycken) VILL vILL VILL ner igen



Får jag fråga - Hur många vill du tappa allt som allt??? Kram Kram

2008-08-21 @ 21:41:38
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback