Lurig mamma

I morgon har dagis stängt för planeringsdag och tanken var att Max och jag skulle sticka iväg till badhuset.
Men idag har Max låtit lite så där början-till-förkylning på rösten, nyst och hostat lite. Så det känns inte som att det är så bra idé med badhuset.

Jag pratade lite med Max innan läggdags och frågade om vi inte istället kunde åka in till stan och titta på massa roliga affärer där dom har kylskåp och frysar (spännande!!) Vi kan till och med äta på McDonalds sa jag superentusiastisk.
Max tittade på mig, suckade och sa helt lugnt: "Mamma, du äj så knasig näj du ska skojja med mig så däj!"

Känns som jag får ta fram mina bästa förhandlingskunskaper i morgon...

Kommentarer
Postat av: Elenore

haha vilket klockrent svar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback