Bus i badet

Max älskar att bada. Det är i badkaret han leker bäst och mest fantasifullt, det är knappt han får plats bland alla saker han vill ha med ner i badkaret. Men man måste vara med och kolla när han ska hoppa i, annars åker det med både elektriska robotar och mjukisdjur :)

Jag kikade runt lite och det finns ju hur mycket fina och roliga badprylar som helst, här kommer ett litet axplock.

image586

1. Badklistermärken i skumgummi från Giraffo


2. Badanka från Bluebox 

3. Badkarspropp med flytande hundbadvakt från Bluebox


4. Sprutleksaker i form av djur och blommor från trädgården, finns hos Svenska Barnrum.


5. Badkarsbasket, hur kul som helst! Finns hos Loppan & Piraten


6. Frog Pod - fiffig badleksaksförvaring. Finns hos Poppilopp.


7. Rock Star Baby ekologiska badprodukter


8. Badkritor i 6 olika fäger från Green Jelly Toys.


9. Badlakan med Bamse från Hemtex


Kommentarer
Postat av: Guldkant på Livet

Jag förstår Max: )
Så mycket kul att ha i badet, jag längtar efter ett badkar så jag lider!!
En Glad Påsk önskar jag dig!
Mari.

Postat av: Vicke

Glad Påsk!

2008-03-20 @ 20:03:44
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback