Florida

Jocke är i Florida och gottar sig i 34 graders värme och strålande sol och här sitter jag, snöblasket yr ute och jag har ont i magen efter en skum kyckling till lunch igår på restaurang... (Min kompis som var med har kräkts hela dan, trevlig restaurang va...)

J har varit borta en vecka och kommer hem på fredag, och nu börjar det bli riktigt trist att vara själv. Första dagarna var det riktigt skönt att vara själv. När Max somnat på kvällarna fixade o donade jag, kollade på vad jag ville på tv och åt vad jag ville och orkade fixa ordning, men det blir tomt efter ett tag. Det är inte lika kul att kolla på humorprogram själv och det är tråkigt att inte ha någon att prata med på kvällarna, jag som är så pratig. (Tack gode gud för telefonen! )

Men nu är det bara två nätter kvar :)

image583

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback