I´m leaving on a jetplane...

Idag (snortidigt i morse) skjutsade Max och jag pappan och farbror till Arlanda. De ska iväg till USA i drygt en vecka på biltävlingar. Max var inte så glad över att krama hejdå till pappa, han skulle följa med hem igen, varken J eller jag har varit borta från Max mer än två dagar så det var jobbigt för de båda. Men när vi sagt hejdå och kramats så gick vi och myste med en supergod frukost med världens coolaste utsikt för en 3½ åring. Vi hade nog kunnat stanna hela dagen om Max fått bestämma =0)

image570

Kommentarer
Postat av: Mormor

Snyft, lilla Maxen. Men han ser ut att njuta av flygplanen. han som älskar flygplan.

//Mormor

Postat av: Morbror ante

Leaving on a jet plane don´t know when i´ll be back again..... jobbigt värre

2008-03-12 @ 23:34:26
Postat av: Maria

Jag har glömt att tacka för min beställning!!! Det blev toppenfint =D

2008-03-16 @ 21:20:00
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Perlan

Tårdrypande farväl är jobbigt. Vilken tur att Max fick trösta sig lite med den coola utsikten!
Är lite smått avis fortfarande på USA resan! haha
kram

2008-03-17 @ 10:31:08
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback