Jag är en riddare som käkar bilar....

Jag har ett par grejjer som jag bara måste göra klart här vid datorn idag. Det är fjärde sjukdagen med Max hemma idag, han är lite lätt uttråkad om man säger så, han behöver verkligen sitt dagis och busa runt med kompisarna, det märks tydligt!

Så just nu sitter jag och jobbar vid datorn, samtidigt har Max klätt ut mig till riddare och serverat en supergod måltid, en skål med leksaksbilar. Det måsta kallna först så jag har inte smakat ännu :)  Han talar hela tiden om hur vi ska leka, han för och jag följer med lite kommentarer då och då, vi båda är nöjda. Precis nu har jag visst blivit räddad från massor med krokodiler som var på väg in på kontoret, men de blev stoppade av lasersvärdet, phhui! Vilken tur!

Funkar nog inte så länge till, bäst att jobba på medans han är upptagen med att grilla krokodilerna han fångat, ser fram emot krokodillunch!


Bild från
Rosa & Riddaren

Kommentarer
Postat av: Helen

Låter som om Max har en alldeles underbar fantasi! Hoppas att han snart frisknar på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback