Makeover i Max rum - djungelrum

Det ska bli en makeover i Max rum. Nya färger på väggarna och mer enhetligt tema hade jag tänkt. Har inte kommit fram till vilket bara ännu men jag tänkte göra lite olika kollage för att sedan fnula lite på det :)

Här är Tema djungel. Det har ju varit poppis ett bra tag men jag gillar det, kanske är Max på gränsen till för stor men jag hittade fina saker så jag kör ett kollage hur som helst :)



-Mattan är ljuvlig tycker jag. Ullmatta 90cm i diameter. Från
Inreda.com
-Såklart måste Djungelpatrullen få vara med. Dekaler man enkelt klistrar fast på väggen. Finns i två storlekar hos vimsadekor.se
-Stor gosig orm i stickad bomull att brottas med. Från inreda.com
-Busiga sängkläder med djungeldjur finns på IKEA
-Mysiga sänghimlen "Löva" från IKEA
-Härliga kulörer från Alcros kollektion med färger utvalda av barn, för barn. Ad.junior.
-Finurlig illustration från underbara shopen Isa Form

Kommentarer
Postat av: Lina

halkar in o önskar dig en trevlig helg :)

Postat av: Medea

Väggdekalerna är verkligen jättefina!!

2008-11-07 @ 23:11:00
URL: http://telefonsladd.blogspot.com
Postat av: nina

åh, så mycket fint! jättemysigt med djungeltema och så gillar jag färgerna!



kram

2008-11-08 @ 19:57:18
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: fru Sätterlund

Åh så läckert :) Det kommer bli superfint!

Svar: Jag är också förtjust i kakburken. Den säljs i trepack, fast det visste du kanske redan. Jag betalade 99:- för alla tre!

:) Therese

2008-11-08 @ 21:54:53
URL: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback