Inget är väl så gott som ett glas...

Efter en vecka fylld med en hel del stress, stress och stress så hade vi en lugn och harmonisk stund i köket efter jag hämtat Max från dagis i eftermiddags. Han satt vid köksbordet och målade med vattenfärger, jag hällde upp ett glas kall Pepsimax, satte mig tillrätta med nya nummret av Klick med massor med skvaller. Tog ett par stoooora klunkar av pepsin... trodde jag!! Max stirrade på mig med stora ögon när jag sitter och klunkar ur hans glas med målarvatten. En sådär lagom grön-blå blaskig vätska, det är vad jag dricker på fredagkvällen, vad dricker ni??


                                   Skål då!

Kommentarer
Postat av: nina

nämen fyy! garvar förstår att Max funderade vad morsan höll på med :o)

Postat av: camilla

Haha ja det var ju riktigt roligt :) Hoppas du inte blev dålig bara?

Det där harju varit fasnan när barna suttit och målat att man ska ta fel glas :)

2008-10-30 @ 15:06:58
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback