Spillevink i nya skor


Om man är fyra år så poserar man så här när man visar upp sina nya skor framför kameran :)

Skoköpet gick bra igår, Max studsade till dagis i de nya fina varma stövlarna idag.
Men vet ni, vilken bra service det är på Vincent shoestore i Nyköping.
I våras köpte jag gymadojjor till Max där, fräsiga svart/vit randiga i skinn. Det vita skinnet har flagnat och blivit fult, vilket jag för ett par veckor sedan pratade med dem om när jag hade vägarna förbi. Max hade dessa skor på sig i går, men gick därifrån med ett par helt sprillans fina höstskor som kostade 550:- i stället som vi fick som kompensation. Hon skickade de andra på reklamation, då har Max använt dom hela sommaren. Det kallar jag bra service!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jamen, eller hur!! Visst är det härligt när man blir fint bemött!?? Jag kan gå och le å va glad hur länge som helst när jag fått bra service. Å vilken bra reklam affären får när man är så glad å berättar för allt å alla! :)Fler butiker skulle anamma detta tycker jag... Kram

Postat av: petrified in pink (Petra)

Superbra service, smarta människor, de har ju igen det tusen gånger om, tänk så många som läser detta!

2008-10-16 @ 17:04:21
URL: http://petrifiedinpink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback