Strulfibbelskrutt-dag!

Idag har allt, jag menar ALLT jag tagit mig till strulat för mig. Datorn har bråkat, den stationära börjar bli gammal, måste köpa ny och laptopen fick spunk idag och vägrade funka. Nu funkar båda dock.

Spillde ut en liter filmjölk över köksbänk-köksgolv och liten Max

Hade sönder svindyr ny molotröja när den fastnade i tvättmaskinen

Svarade "jag han bara sätta mig på toa" högt och klämkäckt när en stackars person ringde på en annons jag hade ute för flera veckor sedan ringde. (Nummret var otroligt likt min systers och vi hade precis lagt på luren....)

Suck!....

Men nuså! Ska bara kolla på superbraiga serien Främmande Fågel så ska jag berätta vem som vinnit tävlingen, återkommer snart! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, mycket på en gång där =)

Postat av: Johanna

morgondagen blir helt säkert mycket bättre!!

;O) Annars är det ju helt otroligt om man skulle ha två sådana dagar på raken! ;o)

2008-09-30 @ 21:14:18
URL: http://uglimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback