Ben & Jerrys - I löööööv!

Förra veckan köpte jag för första gången Ben & Jerry glass. Det kommer jag göra om! Det var verkligen den godaste glass jag ätit. Jag är en chokladgalning och Chocolate Fudge Brownie är helt galet god. Chokladglass fullsmockad med browniebitar, mums!

Vad sägs om dessa andra smaker som finns att välja på:
Baked Alaska - Vaniljglass med flödande virvlar av marshmallows och smaskiga isbjörnar av vit choklad.
Bohemian Raspberry - Välfylld vaniljglass med skönsjungande mjuka brownies och strömmande hallonsås.
Chunky Monkey - Bananglass fullmatad med knapriga chokladbananer och stooora valnötsbitar.
Fossil Fuel - Vaniljglass packad med mäktiga chokladkaksbitar, chokladdinosaurier och virvlar av chokladfudge.
och många fler...


                    image594

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Du, jag bara måste komma men en varning till dig...
Dom där glassarna....ja, dom är, vad ska jag säga...???
Jo dom är totalt beroendeframkallande!!!!
=)
Den med dinosaurier är gudomlig!!!!!!!!

Ät å njut!
Hoppas påsken är toppen!!!

Postat av: Kattis

Jag testade Cookie dough och blev inte imponerad. Chokladglassen är nog med i min smak i så fall! Vet inte om jag ska testa... *s* Kanske att jag blir beroende?!

2008-03-25 @ 15:29:51
URL: http://www.tjornebrant.se
Postat av: Iris

Jag blev helt såld på B&J efter att ha sett Bridget Jones's diary. Chokladglassen är super-god! Ett tips är att prova dem flesta av deras olika smaker!

2008-03-27 @ 14:04:00
URL: http://www.iris-maryanita.blogspot.com
Postat av: camilla

ÄLSKAR!!!! Hur god som helst.



//Camilla

2008-08-19 @ 08:49:04
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback